تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس

ساخت وبلاگ

بخش ها یا شرایط ذکر شده در زیر برای عیب یابی چشمک زدن چراغ ظرفشویی وستینگهاوس وستینگهاوس از بیشترین تا کمترین احتمال مطرح شده است. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث این مشکل می شود که معیوب بودن هر کدام در کارکرد درست ماشین ظرفشویی وستینگهاوس تاثیر خواهد داشت. هر یک از موارد را به ترتیب از بالای لیست بررسی کنید و اگر این موارد کمکی نکرد می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر وستینگهاوس بصورت 24 ساعته در خدمت مشتریان می باشد پس در کمترین زمان برای تعمیرات خود اقدام نمایید.

 

 

عنصر گرمایشی

عنصر گرمایشی، آب را تا دمای عملیاتی گرم می کند. هر عاملی که باعث شود این کار در زمان مناسب انجام نشود و یا اگر آب پس از زمان تعیین شده به دمای مناسب نرسد چراغ مورد نظر در پنل کنترل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. برای تعیین اینکه آیا عنصر گرمایشی سوخته است یا نه، از یک مولتی متر برای آزمایش پیوستگی آن استفاده کنید. اگر عنصر گرمایشی پیوستگی ندارد، بخاطر اینکه قابل تعمیر نیست، آن را تعویض کنید.

مونتاژ عنصر گرمایشی

مجموعه المنت، ترموستات و سیم های رابط و مدار کنترل دما باعث گرم شدن آب و کنترل دمای آب تا رسیدن به حد مطلوب را بر عهده دارند. خرابی هر کدام از این قطعات باعث گرم نشدن آب خواهد شد. در صورتی که مدار کنترل خراب شود تعیین مقدار گرمای آب با مشکل مواجه شده و برد اصلی میزان دمای آب را نمی تواند بدرستی تشخیص دهد. برای مشخص شدن قطعه خراب از مولتی متر استفاده کنید.

بررسی کدهای خطا

اگر چراغ های ماشین ظرفشویی چشمک یا سوسو می زند و یک کد خطا در پنجره نمایش وجود دارد، دیاگرام سیم کشی، صفحه تکنولوژی و راهنمای دستگاه را بررسی کنید تا اطلاعات لازم درباره کد خطا را کسب کنید.

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه از یک پروانه برای انتقال آب به شلنگ تخلیه استفاده می کند. اگر پمپ تخلیه کار نکند، یک چراغ در صفحه کنترل ممکن است شروع به چشمک زدن کند. برای تعیین اینکه آیا پمپ تخلیه معیوب است، از یک مولتی متر برای تعیین پیوستگی موتور پمپ استفاده کنید. اگر موتور پیوستگی ندارد، پمپ تخلیه را تعویض کنید. پمپ های تخلیه قابل تعمیر نیستند – اگر پمپ تخلیه معیوب باشد، باید آن را تعویض کنید.

صفحه لمسی و پنل کنترل

اولا، اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش کار می کند. اگر اینگونه است، سعی کنید دکمه های صفحه لمسی را فشار دهید. اگر پاسخ مناسب از برخی دکمه ها را دریافت نکردید، ممکن است که کل صفحه لمسی و پنل کنترل معیوب باشد. (برخی از تولیدکنندگان صفحه لمسی را به طور جداگانه از کنترل پنل به فروش می رسانند. اگر شما نمیتوانید صفحه لمسی را به صورت جداگانه تعویض کنید، صفحه لمسی و کنترل پنل را به طور همزمان تعویض کنید.)

 

دیگر فعالیت های این مجموعه:

تعمیر ساید وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 10 تير 1397 ساعت: 16:54

اصولا در یخچال های ساید بای ساید مشکلات اساسی در مورد یخ ساز های آن می باشد که این مشکلات بدلیل رعایت نکردن یا توجه نکردن به مواردی رخ می دهد. در این مقاله راهنمایی کوتاهی در مورد مسائلی که توجه کردن به آنها می تواند شما را از بحران دور کند آورده ایم، در صورتی که مشکلاتی بیشتر از موارد پایین برای شما رخ داد یا برای تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس احتیاج به نیروی متخصص داشتین می توانید با نمایندگی تعمیر وستینگهاوس تماس بگیرید.

مشکلات یخ‌ ساز یخچال‌‌های ساید بای ‌ساید

صفحه کنترل یخ‌ ساز

صفحه کنترل یخ‌ساز، مسائل کنترل اکثر توابع سیستم یخ‌ساز را کنترل می کند. اگر صفحه کنترل مشکل داشته باشد، انتقال برق به کل سیستم یخ‌ساز متوقف می‌شود. اگر فقط یکی از قسمت‌های یخ‌ساز کار نمی‌کند، قبل از بررسی صفحه کنترل، تک تک قطعات یخ‌ساز را بررسی و امتحان کنید. اکثر مواقع تنها یک قطعه دچار مشکل شده است.

اگر کل سیستم یخ‌ساز کار نمی‌کند، به احتمال خیلی زیاد مشکل از صفحه کنترل است. یا در برخی موارد اشکال می تواند از سیستم منبع تغذیه و سیم های رابط باشد.

سوئیچ یخ‌ ساز

سوئیچ‌های یخ‌ساز، ولتاژ را به یخ‌ساز ارسال می‌کنند. اگر یکی از سوئیچ‌های یخ‌ساز خراب باشند، برق به یخ ساز نمی رسد و یخ‌ساز کار نخواهد کرد. برای اینکه متوجه شوید سوئیچ یخ‌ساز خراب است یا خیر، از یک مولتی متر برای بررسی جریان هر یک از سوئیچ‌ها استفاده کنید. اگر در هر یک از سوئیچ‌ها جریان برق وجود نداشت، آن را عوض کنید.

موتور یخ‌ ساز

با تشخیص سوئیچ‌های یخ‌ساز و انتقال برق به موتور یخ ساز، موتور مته و دیگر اجزا، یخ‌ساز شروع به کار می کند. اگر موتور یخ‌ساز خراب باشد، نمی‌تواند سوئیچ‌ها را به درستی یا بطور کل به کار بیاندازد و یخ ساز کار نخواهد کرد. موتور یخ‌ساز را با استفاده از جریان برق مناسب بررسی و در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید.

 

ادامه مقاله مشکلات یخ‌ ساز یخچال‌‌های ساید بای ‌ساید

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 203 تاريخ : شنبه 2 تير 1397 ساعت: 17:58

در این مقاله مواردی برای راهنمایی شما آورده شده است ولی بهتر است تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس را یک تعمیرکار حرفه‌ای نمایندگی وستینگهاوس انجام دهد. 

 

شیلنگ ورودی و صفحه مشبک ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی به وسیله شلنگ به منبع آب خانگی متصل می‌شود. این شلنگ‌ها معمولا 1 الی 1?5 متر هستند و اغلب یک صفحه مشبک پلاستیکی یا سیمی در انتهای آنها قرار دارد که به شیر آب متصل می‌شود. این صفحه از ورود رسوب از شیر ورودی آب به داخل شلنگ جلوگیری می‌کند. اگر ماشین لباسشویی با آب (چه داغ و چه سرد) پر نمی‌شود، ابتدا باید مطمئن شوید که شیر آب باز باشد و شلنگ ورودی نیز سوراخ نشده یا نشتی نداشته باشد. سپس یک سر شلنگ را داخل یک سطل بگذارید و شیر آب را باز کنید تا مطمئن شوید که فشار آب کافی است. در صورتی که آب فشار نداشت، شیر آب را ببندید و شلنگ را از شیر ورودی جدا کنید و صفحات مشبک انتهای شلنگ را بررسی کنید که رسوب نکرده باشد. آن را تمیز و یا در صورت نیاز عوض کنید. اگر ماشین همچنان با آب پر نشد، باید شیر ورودی آب که پشت ماشین قرار دارد را بررسی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس

شیر ورودی آب

شیر ورودی آب ماشین لباسشویی مسئول باز کردن آب سرد و گرم برای شستشو است. این شیر، دو سیم‌پیچ دارد که ورودی‌ها منبع آب گرم و سرد را فعال می‌کنند. کنترل تایمر یا کنترل الکترونیکی، سلکتور چرخه دمای آب و سوئیچ فشار سطح آب، شیر را کنترل می‌کنند. در واقع شیر آب توسط تایمر یا کنترل الکترونیکی، سوئیچ سلکتور درجه حرارت، چرخه آب و سوئیچ سطح آب و فشار کنترل می‌شود. اگر ماشین نه با آب گرم و نه با آب سرد پر نمی‌شود و فشار آب شیر ورودی نیز مشکلی ندارد، باید مطمئن شوید که به سیم‌پیچ‌ها برق می‌رسد یا خیر.

برای انجام این کار از یک مولتی‌متر و یا ولتاژسنج استفاده کنید. و البته یک تعمیرکار مجرب باید اینکار را انجام دهد. اگر در پایانه‌های سیم‌پیچ‌ها برق وجود داشته باشد، بنابراین مشکل از شیر است و باید عوض شود. اما اگر پایانه‌ها برق نداشتند، باید سایر قسمت‌های موجود در مدار شیر ورودی را نیز بررسی کنید. اگر نمی‌توانید ولتاژ شیر را بررسی کنید، می‌توانید با مولتی‌متر جریان برق سیم‌پیچ‌ها را چک کنید. اگر در سیم‌پیچ برق جریان نداشته باشد، نشان می‌دهد که مشکل از سیم‌پیچ است و از آنجایی که به صورت جدا و تکی موجود نیست باید کل سیستم شیر ورودی را عوض کنید. قبل از انجام این کار حتما دستگاه را از برق جدا کنید.

سوئیچ درب

سوئیچ درب در ماشین‌های لباسشویی، یک وسیله‌ای ایمنی است که وقتی درب باز باشد، از فعال شدن موتور جلوگیری می‌کند. در بعضی از مدل‌ها، مدار ورودی آب نیز تحت کنترل سوئیچ درب است. اگر سوئیچ درب در این مدل ها از کار بیفتد، برق به شیر ورودی نمی‌رسد. اگر متوجه شدید که به شیر ورودی آب ماشین لباسشویی‌تان برق نمی‌رسد، سوئیچ درب را چک کنید.

سوئیچ درب معمولا زیر صفحه اصلی و بر روی درب قرار دارد یا به شکل یک گیره متصل به درب است که هنگامی که درب بسته است، سوئیچ را فعال می‌کند. اطمینان حاصل کنید که سوئیچ به صورت دستی فعال شده باشد و اهرم‌ها یا محرک‌ها نیز آسیب ندیده باشند. اگر سوئیچ فعال است اما برق به مدار شیر ورودی نمی‌رسد، احتما مشکل از سوئیچ است. دستگاه را از برق بکشید و سیم‌های سوئیچ را جدا کنید. سپس جریان برق سوئیچ را با مولتی‌متر بررسی کنید.

سوئیچ سلکتور و سوئیچ دمای آب

سوئیچ سلکتور یا سوئیچ دمای آب، دمای آب مورد نیاز برای بخش‌های شستشو و یا آبکشی چرخه را انتخاب می‌کند. این سوئیچ برق سیم‌پیچ صحیح را تامین می‌کند. اگر سیم‌پیچ شیر ورودی آب برق ندارد، احتمالا سوئیچ انتخاب درجه حرارت مشکل دارد. جریان برق این سوئیچ را می‌توانید با مولتی متر امتحان کنید.

سوئیچ فشار سطح آب

سوئیچ سطح آب یک سوئیچ فعال‌کننده فشار است که بخشی از مدار دریچه ورودی آب محسوب می‌شود. این قسمت معمولا در پشت پنل کنترل قرار دارد و یک لوله گنبدی هوا یا شلنگ آن را به وان متصل می‌کند. در ماشین‌هایی که از کنترل الکترونیکی استفاده می‌کنند، این سوئیچ ممکن است در ناحیه چاهک زیر وان قرار داشته باشد. اگر سوئیچ خراب باشد، ممکن است برق به شیر ورودی آب نرسد. تداوم جریان برق سوئیچ فشار را می‌توانید با مولتی‌متر امتحان کنید. ممکن است برای اینکه بفهمید کدام پایانه‌ها را باید بررسی کنید، نیاز به بررسی نمودار سیم کشی داشته باشید. قبل از انجام این کار، باید دستگاه را از برق جدا کنید.

تایمر و کنترل الکترونیکی

تایمر یا کنترل الکترونیکی به این منظور استفاده می‌شوند که مشخص شود به شیر ورودی برق می‌رسد یا خیر. تایمر مکانیکی، مجموعه‌ای از اتصالات الکتریکی دارد که توسط یک موتور کوچک کار می‌کنند. در طول چرخه شستشو، پر شدن و تخلیه، این قسمت اتصالات برق مدار دریچه ورودی آب را تامین می‌کند. برای بررسی تداوم جریان برق این اتصالات، می‌توانید از مولتی‌متر استفاده کنید. در مدل‌هایی که کنترل الکترونیکی دارند، باید با استفاده از نقشه مدار الکتریکی، تعیین کنید که کدام سیم‌ها ولتاژ مدار را تامین می‌کنند، سپس ولتاژ را هنگام پر شدن ماشین با آب بررسی کنید.

 همین طور می توانید برای تعمیرات ساید بای ساید وستینگهاوس خود نیز به نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس مراجعه نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 19:44

 

فریزر را خیلی پر نکنید

اگر مواد داخل فریزر گرمتر از چیزی باشند که باید باشد، احتمالا به این دلیل است که آن را بیش از حد پر کرده‌اید. اگر مواد داخل فریزر خیلی به هم چسبیده باشند، درواقع مانند عایقی برای یکدیگر عمل می‌کنند و دیرتر و سخت‌تر خنک می‌شوند.

هوای داخل باید در سرتاسر محفظه جریان داشته و با تمام موادغذایی در تماس باشد تا همه مواد به یک اندازه یخ بزنند. علاوه بر این، اگر آن بیش از حد پر شود، این امکان وجود دارد که مواد غذایی در برابر دریچه تهویه که هوای سرد از طریق آن وارد فریزر می‌شود قرار گرفته و جلوی ورود هوا را بگیرند.

همین امر منجر به آب شدن بستنی‌ها و گرم ماندن گوشت می شود که می‌تواند موجب خراب شدن مواد غذایی شود.

فریزر را به صورت منظم پاک کنید

اگر فریزر به طور منظم تمیز نشود، ذرات و تکه‌های مواد غذایی داخل آن و به دیواره‌ها می‌چسبند، و گرچه دمای سرد باعث می‌شود کپک و باکتری دیرتر رشد کنند، این امکان را به طور کل از بین نمی‌برند و فریزر شما می‌تواند به راحتی پر از کپک و قارچ شود.

تمیز کردن فریزر علاوه بر جلوگیری از این موضوع، به بهبود عملکرد آن نیز کمک می‌کند. فریزر را خالی کنید و تا کار تمیز کردن آن انجام شود مواد را یا به طور موقت داخل یخچال قرار دهید و یا روی کابینت یا داخل سینک ظرفشویی بگذارید.

برای پاک کردن برفک و تمیز کردن لکه‌ها و رسوبات، آن را هر یک بار در ماه با مخلوط آب گرم و سرکه سفید در یک مخلوط نصف نصف تمیر کنید تا سطوح ضدعفونی شوند.

مراقب کویل‌ها باشید

بسیاری از مشکلات رایج در یخچالها و فریزرها به این دلیل است که از کویل‌ها به درستی نگهداری نمی‌شود. کویلها اغلب در پشت یخچال قرار دارند و مسئول انتقال مایع خنک‌کننده داخل دستگاه هستند.

برای تعمیر یخچال وستینگهاوس می توانید با نمایندگی وستینگهاوس تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

ادامه مطلب در منبع: نکاتی در مورد فریزر

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 14:36

یخچال از مهمترین و کارآمدترین وسایل مورد استفاده در هر خانه ای می باشد. قبل از تعمیر یخچال وستینگهاوس می توانید مواردی را بررسی کنید تا از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

دلیل 1: لوله آب داخل در منجمد شده است

برای اینکه متوجه شویم لوله‌ی آب یخ زده است یا نه، لوله را از انتهای درب جدا و داخل آن فوت کنید. اگر هوا عبور نکرد، نشان می‌دهد که لوله‌ی آب یخ زده است. اگر لوله‌ی آب یخ زده بود، آن را گرم کنید تا یخش آن باز شود. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که دمای فریزر مناسب باشد. دمای فریزر باید از -12 تا -17 درجه سانتی گراد باشد. اگر فریزر خیلی سرد باشد، لوله‌ی آب ممکن است مسدود شود.

دلیل 2: دریچه ورودی آب

سوپاپ ورودی آب برای تامین آب به مخزن باز می‌شود. اگر دریچه ورودی آب خراب یا اگر فشار آب کم باشد، شیر آب باز نمی‌شود. دریچه برای عملکرد مناسب نیاز به حداقل فشار 20 psi دارد. اطمینان حاصل کنید که فشار آب ورودی به شیر حداقل 20 psi باشد. اگر فشار آب کافی است، با یک مولتی‌متر جریان برق شیر ورودی آب را امتحان کنید. اگر دریچه ورودی آب اتصال ندارد، آن را عوض کنید.

دلیل 3: کاهش فشار آب از منبع آب

گاهی اوقات ممکن است که فشار کلی آب از منبع کم باشد. دریچه ورودی آب، آب را به آبسردکن هدایت می‌کند. دریچه ورودی برای عملکرد مناسب نیاز به حداقل فشار 20 psi دارد. جریان آب را بررسی و فشار را امتحان کنید.

دلیل 4: پنل کنترل آبسردکن

پنل کنترل آبسردکن، عملکرد سیستم آبسردکن را کنترل می‌کند. اگر پنل کنترل خراب باشد، نمی‌تواند برق کل سیستم آبسردکن را تامین کند. همه‌ی بخش‌های پنل کنترل آبسردکن را امتحان کنید تا متوجه شوید مشکل از کجاست. به احتمال خیلی زیاد ممکن است فقط یک بهش از پنل مشکل داشته باشد. اما اگر برحسب اتفاق کل سیستم کار نکرد، مجبور هستید آن را عوض کنید.

دلیل 5: سوئیچ آبسردکن

سوئیچ‌های آبسردکن، ولتاژ را به آبسردکن هدایت می‌کنند. اگر یکی از سوئیچ‌های آبسردکن خراب باشد، آبسردکن کار نخواهد کرد. برای اینکه ببینیم آیا سوئیچ آبسردکن خراب است یا نه، باید با یک مولتی‌متر همه‌ی سوئیچ‌ها را امتحان کنید. در صورتی که یکی از سوئیچها اتصال نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل 6: فیلتر آب

اگر فیلتر آب یخچال وستینگهاوس مسدود شده باشد، جلوی جریان آب به آبسردکن را گرفته و باعث می‌شود آبسردکن درست کار نکند. فیلتر آب باید هر شش ماه یکبار عوش شود تا هم جلوی جریان آب را نگیرد و هم کیفیت آب را تضمین کند.

دلیل7: سوئیچ درب

سوئیچ درب، وقتی درب یخچال وستینگهاوس باز باشد، آبسردکن را خاموش می کند. اگر سوئیچ درب خراب شود، آبسردکن هم کار نخواهد کرد. برای مشخص کردن اینکه آیا سوئیچ درب خراب است یا خیر، با یک مولتی‌متر آن را امتحان کنید. اگر هنگامی که فعال بود اتصالی برقرار نمی‌شد، آن را عوض کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال با نمایندگی وستینگهاوس تماس بگیرید. ما آمادگی مشاوره و راهنمایی شما را داریم.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:51

یخچال و فریزر شما یک محفظه قدرتمند است که 24 ساعت در روز، 365 روز در سال کار می کند. حتی تغییرات کوچک در نحوه استفاده از یخچال وستینگهاوس شما در طول زمان می تواند تغییرات بزرگی را بوجود آورد.

این که آیا شما اخیرا یک یخچال وستینگهاوس جدید با راندمان انرژی بالا خریداری کرده اید یا یک یخچال قدیمی دارید، در اینجا چند گام عملی برای افزایش کارایی انرژی و طول عمر یخچال شما ارائه شده است.

با رعایت کردن این نکات یخچال دیرتر خراب شده و شما کمتر احتیاج به تعمیر یخچال وستینگهاوس خود خواهید داشت.

تمیز کردن کویل های یخچال وستینگهاوس

این کویل های فلزی در پشت یخچال شما به آزاد شدن گرما از کمپرسور کمک می کنند و در واقع بخش هایی هستند که در واقع یخچال شما را خنک نگه می دارند.

بنا به گفته سازمان انرژی، تمیز نگه داشتن کویل ها از گرد و غبار و آوار، به این معنی است که کمپرسور مجبور نیست که سخت کار کند تا غذای شما را خنک نگه دارد.

روی غذای خود را بپوشانید

شما از قبل می دانید که پوشاندن روی غذاها، آنها را در برابر رطوبت محافظت کرده و آنها را با طراوت نگه می دارد، اما آیا می دانستید که این کار در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند؟

کمپرسور یخچال باید برای خنک شدن هوای مرطوب سخت تر کار کند، بنابراین با پوشاندن روی غذا، میزان رطوبت را در یخچال محدود می کنید و این کار مانع کارکرد سخت کمپرسور می شود.

درب را بسته نگه دارید

دلیل این امر کاملا واضح است، هنگامیکه شما درب را باز نگه داشته اید و در تلاش برای کشف آنچه که می خواهید هستید، گرما از اتاق وارد یخچال می شود.

غذاهای شما تا حد کمی گرم تر می شود و یخچال باید دوباره کمپرسور را تحت فشار قرار دهد و در کنار هزینه غذا باید هزینه های انرژی بالایی نیز پرداخت کنید. بدیهی است که شما باید درب را باز کنید، فقط این کار را سریع تر انجام دهید.

یخچال های کوچکتر برای خانواده های کوچکتر

اگر فضای بیشتر از نیاز خود در یخچال داشته باشید، فوت مکعب هوای بیشتری وجود خواهد داشت که کمپرسور باید خنک کند. یک زن و شوهر جوان که تنها زندگی می کنند به یک یخچال غول پیکر که قادر به تغذیه بچه های محله است نیاز ندارند.

ما میزان مصرف انرژی را در ارتباط با کل فضای داخلی یخچال وستینگهاوس اندازه گیری می کنیم تا ایده بهتری از کارایی کلی دستگاه داشته باشیم.

مطمئن شوید که دمای مناسب را تنظیم کرده اید

بیش از حد گرم نگه داشتن یخچال شما می تواند مواد غذایی را در وضعیتی نا امن قرار دهد، بیش از حد سرد نگه داشتن ممکن است غذا (به خصوص محصولات فرآوری شده) را خراب کند، هزینه های انرژی اضافی به شما تحمیل کند و سبزیجات را نیز خراب کند.

سازمان انرژی توصیه می کند که محفظه غذای اصلی بین 2.8 تا 4.5 درجه سانتی گراد و فریزر در 15- درجه سانتی گراد تنظیم شود. برای اندازه گیری دما در یخچال وستینگهاوس یک دماسنج را در یک لیوان آب در مرکز یخچال قرار دهید و بگذارید به مدت 24 ساعت انجا باقی بماند.

در مورد فریزر، دماسنج را بین اقلام یخ زده قرار دهید و پس از 24 ساعت نتیجه را بررسی کنید.

نوار دور درب ها را بررسی کنید

اگر نوار دور درب پیچ و تاب خورده و یا پاره شده باشد، شما به طور مداوم اجازه می دهید که هوا با درجه حرارت اتاق وارد یخچال شما شود که باعث گرم شدن فضای داخلی آن می شود.

اگر شما نیاز به تعویض نوار دور درب را دارید، با نمایندگی وستینگهاوس تماس بگیرید و یا اگر شما شخصی فنی هستید، خودتان آن را تعویض کنید.

فریزر را به طور دوره ای برفک زدایی کنید

اگر فریزر شما باید به صورت دستی برفک زدایی شود، مطمئن شوید که این کار به صورت منظم انجام می دهید. اجازه ندهید بیش از یک چهارم اینچ برفک ایجاد شود.

در غیر این صورت، جریان هوا در فریزر محدود می شود و رطوبت هوا را همچنان حفظ می کند که همانطور که ذکر شد، فرآیند خنک سازی را سخت تر می کند.

یخچال را پر نگه دارید

چیزهای سرد یکدیگر را سرد نگه می دارند. پر نگه داشتن یخچال و فریزر به خوبی می تواند به تنظیم دمای داخل آن کمک کند. اگر غذای زیادی نداشته باشید، در داخل یخچال، یخ یا آب سرد قرار دهید.

موارد گرم را بیرون یخچال نگه دارید

اگر یک کاسه غذای گرم را بلافاصله از روی اجاق گاز برداشته و درون یخچال قرار دهید، تمام گرما از ظرف به یخچال وارد می شود و تمام هوای داخل آن را گرم می کند.

کمپرسور باید به سختی کار کند تا هوا را خنک کند که این کار باعث مصرف انرژی الکتریکی زیادی می شود. قبل از قرار دادن آنها در یخچال، مدت زمانی را صرف خنک شدن آنها در خارج از یخچال کنید.

یخ ساز را خاموش کنید

اگر ماشین یخ ساز را روشن نگه دارید وقتی که از آن استفاده نمی کنید، می تواند یک منبع مصرف انرژی باشد. هنگامیکه محفظه آن با یخ پر شده یا از آن استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.

آن را از گرما دور نگه دارید

این یکی مورد واضح دیگر است، سعی کنید یخچال وستینگهاوس خود را دور از اجاق گاز یا محدوده های گرماده آشپزخانه خود قرار دهید، زیرا گرمای خروجی از این واحدها یخچال را گرم می کند. همچنین آن را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

اگر از این دستورالعمل ها پیروی کنید، در طول زمان، کاهش هزینه های برق خود را مشاهده خواهید کرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:48

به عنوان یک مصرف کننده تمام وقت یخچال های وستینگهاوس، آموخته ایم که غذای خانواده خود را درون یک یخچال وستینگهاوس قرار دهیم، که در حد رقابت با بهترین یخچال ها می باشد. در اثر کارکرد طولانی عواملی باعث می شوند که یک یخچال و فریزر نمی تواند غذای ما را تازه، خنک و با طراوت نگه دارد. در اینجا 5 نکته آورده شده است که با انجام آنها می توانید عملکرد یخچال خود را به بهترین نحو، بهبود ببخشید و دیرتر احتیاج به تعمیر یخچال وستینگهاوس خود داشته باشید.

تعمیر یخچال وستینگهاوس

1. فن داخل یخچال خود را بررسی کنید

این توصیه با اختلاف بسیار زیاد مهمترین نکته برای به حداکثر رساندن کارایی یخچال شماست. یک فن دمنده در اغلب یخچال های خانگی وجود دارد که هوای سرد را در بین بخش های مختلف یخچال و فریزر شما هدایت می کند و این گردش هوا برای ثابت نگه داشتن دمای تمام مواد غذایی شما الزامی است.

به هر دلیلی، این قطعه ممکن است در یخچال شما خراب شده باشد. اما نگران نباشید، یک راه حل نسبتا آسان و ارزان برای این رفع این مشکل وجود دارد. یک فن جدید را جایگزین آن کنید، این کار به سادگی وصل کردن سرپیچ لامپ نیست، اما با حداقل دانش سیم کشی برق و برخی اتصالات پایه قادر به انجام آن خواهید بود.

اطمینان حاصل کنید که آنرا دقیقا در جای خود در کنار سیم پیچ کندانسور قرار دهید تا هوا را در بخش های مختلف یخچال شما به گردش دربیاورد. در صورتی که قادر به انجام این کار نباشید می توانید با نمایندگی وستینگهاوس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان آنرا تعمیر کنند.

2. کندانسور یخچال را تمیز کنید

این مرحله به اندازه اقدام قبلی کارآمد نمی باشد و انجام آن نیز ساده تر است، اما مطمئنا کارایی یخچال و فریزر وستینگهاوس شما را افزایش خواهد داد. برای انجام این کار، ابتدا باید به پشت یخچال خود دسترسی داشته باشید. به طور معمول ساده ترین راه برای انجام این کار این است که کندانسور را پیدا کنید و آنرا تمیز کنید.

3. نوار درزگیر درب را تعویض کنید

تمام یخچال ها دارای یک نوار وینیل مغناطیسی هستند که در اطراف محیط درب قرار می گیرد. این هنگامیکه شما درب یخچال خود را می بندید یک مهر و موم ایمن و فشرده را برای شما فراهم می کند. اگر این نوار دور درب آسیب دیده یا دچار استهلاک شده باشد، هوای سرد درون یخچال از این طریق خارج خواهد شد. برای تعویض یک نوار دور درب قدیمی، شما می توانید نوار دور درب جدید را از نمایندگی وستینگهاوس خریداری کنید.

هنگامی که نوار دور درب جدیدی را در دست دارید، نوار درب قدیمی را با استفاده از یک چاقو یا انبردست بیرون بکشید و آن را جدا کنید. سپس نوار دور درب جدید خود را وارد کنید و آن را با فشار دادن به شیار مخصوص خود، نصب کنید. هنگامی که عملیات نصب به اتمام رسید، درب را ببندید و یک بازرسی چشمی انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که فاصله ای بین نوار دور درب، درب و یخچال وجود ندارد. چند بار درب را باز و بسته کنید تا بتوانید میزان فشردگی و چسبندگی نوار دور درب را احساس کنید.

4. انجام اقدامات پیشگیرانه نگهداری

مشابه با هر قطعه دیگری، بازرسی و نگهداری یخچال و فریزر برای بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن بسیار مهم است. ما موارد زیر را توصیه می کنیم:

· مراقب شبکه های کوئل داخل یخچال خود باشید. اگر یخ بر روی شبکه کوئل یخچال شما تشکیل شود، یخچال و فریزر خود را برفک زدایی کنید یا به سادگی با استفاده از یک سشوار مو یخ های آن را ذوب کنید.

· اجازه ندهید فریزر شما یک بلوک یخ شود. هر زمان که لازم باشد، آن را برفک زدایی کنید. به علاوه، پس از انجام این کار، فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی خود خواهید داشت.

· حداقل یک بار در سال کندانسور و اجزای دیگر را چک کنید، به خصوص اگر از یخچال وستینگهاوس خود برای مدتی طولانی استفاده نکرده اید یا اینکه از قبل مشکلاتی داشته است. آن را از هر گونه گرد و غبار، تارعنکبوت یا آلودگی های عمومی پاک کنید.

در صورت لزوم، از هوای فشرده استفاده کنید تا آن را پاک کنید یا به سادگی برس بزنید تا پاک شود.

5. یخچال خود را تراز نگهدارید و آن را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارید

تراز بودن یخچال شما، نه تنها از سر و صدای یخچال را کم می کند، بلکه برای کارکرد مناسب یخچال شما نیز، بسیار مهم است. علاوه بر تراز بودن، مسئله دیگری برای فکر کردن نیز وجود دارد که به طور کلی کمتر شناخته شده است و آن دور نگه داشتن یخچال شما از تابش مستقیم نور خورشید تا حد امکان است.

هنگامی که خورشید به طور مستقیم بر روی بخشی از یخچال شما می تابد، کندانسور شما به طور طبیعی گرم خواهد شد. در نتیجه شرایط لازم برای به حداکثر رساندن کارایی دستگاه شما کاملا برعکس می شود. این منطقه هر چه خنک تر باشد، یخچال و فریزر شما کارآمد تر خواهد بود.

داشتن یک یخچال و فریزر که بهترین عملکرد را دارد، به معنای داشتن مواد غذایی تازه و جلوگیری از ایجاد پسماندهای مواد غذایی می باشد. این نکات را دنبال کنید و در یک زمان کوتاه بهبودی در عملکرد یخچال خود خواهید دید.

 
تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 14 فروردين 1397 ساعت: 17:48

ما اخیرا در مورد دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی در شب برای کمک به صرفه جویی در هزینه ها صحبت کردیم. امروز، ما به دنبال راه هایی هستیم تا یخچال و فریزر شما به طور موثرتری کار کند تا مبلغ صورت حساب های شما پایین نگه داشته شود. علاوه بر این خیلی دیرتر احتیاج به تعمیر یخچال وستینگهاوس خود داشته باشید. این راهنمایی های ساده به هر خانه ای کمک خواهد کرد.

تعمیر یخچال وستینگهاوس

1. جاروبرقی کشیدن به قسمت های عقب یخچال:

ایده ی قرار دادن یخچال و فریزر شما با یک فاصله از دیوار در بالای لیست کارهایی که باید انجام دهید نمی باشد، اما می تواند خیلی کمک کند. گرد و غبار و خاک زیادی اغلب در پشت یخچال وستینگهاوس شما (به ویژه اگر شما حیوانات خانگی دارید) به دام می افتد و بر روی سیم پیچ های کندانسور جمع می شود. هنگامی که آنها را پاک می کنید، گرما از یخچال و فریزر شما بدون هیچ مقاومتی خارج می شود و مدت زمان چرخه های یخچال شما را کوتاهتر می کند.

2. مهر و موم نوار دور درب یخچال را بررسی کنید:

از یک ورق نازک کاغذ یا پول کاغذی استفاده کنید تا مطمئن شوید که مهر و موم درب یخچال وستینگهاوس شما باعث از دست رفتن هوای داخل یخچال می شود یا خیر. آن را در کنار درب بسته یخچال نگه دارید و ببینید که آیا تکان می خورد. مهر و موم لاستیکی یا پلاستیکی یخچال و فریزر شما به راحتی می تواند تعویض شود و اگر چه ممکن است به نظر دشوار برسد، اما قول می دهیم که این گونه نیست. هیچ کس نمی خواهد هزینه خرید یک یخچال جدید را متحمل شود، مخصوصا وقتی که تنها چند دلار برای تعویض مهروموم درب نیاز است.

3. روی همه چیز را در یخچال پوشش دهید:

اکثر غذاهای موجود در یخچال حاوی رطوبت هستند. هنگامی که بدون پوشش درون یخچال رها شوند، غذاها این رطوبت را به هوا می دهند و کمپرسور یخچال شما باید با دو بار توان خود کار کند تا آنها را بزداید. علاوه بر این، اکثر غذاها بوی سایر غذاها را به خود می گیرند. با این کار غذاها بعد از مدت کوتاه خشک نمی شوند و همچنان کیفیت مطلوب خود را حفظ خواهد کرد. حتی روی سبزیجات و میوه های داخل یخچال را هم پوشش دهید. با این کار میوه ها و سبزیجات خیلی طولانی تر سالم باقی می مانند.

4. قبل از قرار دادن غذا درون یخچال، منتظر بمانید تا کمی خنک شود:

فرض کنید یک ظرف بزرگ سوپ پخته اید و واقعا خسته هستید. می خواهید هر چه سریعتر به اتاق خواب خود بروید و بخوابید، و نمی توانید زمان زیادی را منتظر بمانید. مطمئنا، شما می توانید آن را درون یخچال قرار دهید، اما یخچال شما باید دو برابر توان خود انرژی صرف کند تا غذا را خنک کند و به دمای درون یخچال برساند. سعی کنید غذاهای خود را تا حدی که ممکن است (بدون رشد باکتری ها) بیرون یخچال بگذارید تا کمی سرد شده و سپس درون یخچال قرار دهید.

5. پر کردن فضای خالی یخچال با آب:

با استفاده از بطری های نوشیدنی، ظروف آب، و یا حتی کوزه های آب می توانید فضاهای خالی یخچال خود را پرکنید. این کمک می کند تا همه چیز در یخچال شما سرد باقی بماند بدون اینکه یخچال یا فریزر شما به سختی کار کند. به عنوان پاداش نیز شما همیشه آب خنک برای نوشیدن خواهید داشت.

در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتری داشتید می توانید با نمایندگی وستینگهاوس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 17:38

دلایل مختلفی را در زمان تعمیر یخچال وستینگهاوس باید در نظر گرفت. موارد زیر معمولا شایع‌ترین دلایل عدم خنک‌کنندگی یخچال‌ها هستند:

دلیل 1: کویل‌های کندانسور کثیف هستند

کویل‌های کندانسور معمولا در زیر یخچال وستینگهاوس قرار دارند. آنها گرمای یخچال را که از درون آنها عبور می‌کند خنک می‌کنند. اگر کویل‌های کندانسور کثیف باشند، نمی‌توانند گرما را به طور موثر از بین ببرند.

با کثیف شدن این کویل‌ها، کارآیی یخچال هم کمتر می‌شود و نمی تواند دمای مناسب را حفظ کند بنابراین برای خنک نگه داشتن محفظه داخلی باید سخت‌تر کار کند. کویل کندانسور را بررسی کنید و اگر کثیف هستند، آنها را تمیز کنید.

 تعمیر یخچال وستینگهاوس

دلیل 2: موتور فن کندانسور

موتور فن کندانسور، هوا را وارد کویل کندانسور و کمپرسور می‌کند. اگر موتور فن کندانسور به درستی کار نکند، یخچال هم خنک نخواهد شد. برای اینکه متوجه شویم آیا فن موتور مشکل دارد یا نه، ابتدا تیغه فن بررسی کنید که چیزی مانع حرکت آن نشده باشد. بعد سعی کنید تیغه موتور فن را با دست بچرخانید.

اگر تیغه‌ها آزادانه نچرخیدند، موتور فن کندانسور را عوض کنید. اگر هیچ مانعی وجود نداشت و تیغه‌های فن آزادانه می‌چرخیدند، با یک مولتی‌متر موتور را چک کنید؛ اگر اتصالی وجود نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل 3: موتور فن اواپوراتور (تبخیرکننده)

موتور فن اواپوراتور، هوا را وارد کویل‌های (خنک‌کننده‌ی) اواپوراتور می‌کند و آن را در سرتاسر یخچال و فریزر به گردش درمی‌آورد. برخی از یخچال‌ها بیش از یک موتور فن اواپوراتور دارند. اواپوراتور، در یخچال‌هایی که تنها یک اواپوراتور دارند، در محفظه‌ی فریزر واقع شده است.

اگر اواپوراتور کار نکند، نمی تواند هوای سرد را داخل محفظه یخچال وستینگهاوس به گردش درآورد. اگر این اتفاق بیفتد، فریزر ممکن است سرد باشد، اما یخچال خنک نمی‌شود. برای اینکه متوجه شویم آیا فن موتور مشکل دارد یا نه، سعی کنید تیغه موتور فن را با دست بچرخانید.

اگر تیغه‌ها آزادانه نچرخیدند، موتور فن را عوض کنید. علاوه بر این، اگر موتور به طرز غیر معمولی صدا می‌کند هم باید آن را عوض کنید. در نهایت، اگر موتور کلا کار نمی‌کند، با یک مولتی‌متر سیم‌پیچ موتور را امتحان کنید؛ اگر در سیم‌پیچ اتصالی وجود نداشت، موتور فن اواپوراتور را عوض کنید.

دلیل 4: رله‌ی استارت

رله‌ی استارت همراه با سیم‌پیچ استارت عمل می‌کند تا کمپرسور شروع به کار کند. اگر رله استارت مشکل داشته باشد، کمپرسور ممکن است گاهی‌اوقات و یا اصلا شروع به کار نکند. در نتیجه یخچال به اندازه کافی خنک نخواهد شد. برای تعیین اینکه متوجه شویم آیا رله استارت مشکل دارد یا نه، با استفاده از یک مولتی‌متر باید امتحان کنید و ببینید آیا بین سوکت‌های ران (Run) و استارت اتصال برقرار هست یا خیر.

اگر رله استارت بین سوکت‌های ران و استارت اتصال ندارد، آن را عوض کنید. علاوه بر این اگر رله استارت بوی سوختگی می‌دهند نیز آن را عوض کنید.

دلیل 5: ترموستات کنترل دما

ترموستات کنترل دما، ولتاژ را به موتور کمپرسور، موتور اواپوراتور و موتور فن کندانسور (در صورت لزوم) هدایت می‌کند. اگر ترموستات کنترل دما به درستی کار نکند، ممکن است مانع از عملکرد سیستم مبرد شود. برای اینکه متوجه شویم آیا مشکل از ترموستات است یا نه، ترموستات را از کم‌ترین به بیشترین دما بچرخانید و گوش کنید تا یک صدای کلیک‌مانند بشنوید.

اگر این صدا را شنیدید، احتمالا ترموستات مشکلی ندارد. اما اگر صدای کلیک را نشنیدید، با یک مولتی‌متر ترموستات را امتحان کنید. اگر ترموستات کنترل دما در هیچ‌کدام از تنطیمات دما اتصال نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل 6: خازن استارت

خازن استارت، قدرت کمپرسور در هنگام استارت را فراهم می‌کند. اگر خازن استارت کار نکند، کمپرسور هم استارت نمی‌خورد. در نتیجه یخچال وستینگهاوس هم خنک نخواهد شد. برای اینکه ببینیم آیا خازن استارت خراب است یا نه، آن را با یک مولتی‌متر امتحان کنید. اگر خازن استارت مشکل داشت، آن را عوض کنید.

دلیل 7: ترمیستور (مقاومت نوری)

ترمیستور دمای یخچال را کنترل کرده و آن را برای نمایش به صفحه کنترل می‌فرستد. صفحه کنترل بر این اساس، قدرت فن کمپرسور و اواپوراتور را تنظیم می‌کند. اگر ترمیستور خراب باشد، فن کمپرسور و اواپوراتور ممکن است در صورت لزوم کار نکنند. در نتیجه یخچال به اندازه کافی خنک نخواهد شد.

برای اینکه متوجه شوید ترمیستور خراب است یا نه، آن را با یک مولتی‌متر آزمایش کنید. مقاومت ترمیستور باید با دمای یخچال تغییر کند. اگر مقاومت ترمیستور تغییر نکند یا اتصالی نداست، ترمیستور را عوض کنید.

دلیل 8: صفحه کنترل دما

صفحه کنترل دما، ولتاژ کمپرسور و موتور فن می‌فرستد. اگر صفحه کنترل دما مشکل داشته باشد، ولتاژ به سیستم خنک‌کننده ارسال نخواهد شد. با این حال، این اتفاقی که همیشه و معمولا بیفتد.

صفحه‌های کنترل گاهی‌اوقات تشخیص می‌دهند، بنابراین قبل از تعویض کنترل پنل، ابتدا همه قسمت‌های آن را که ممکن است معمولا خراب شوند امتحان کنید. اگر هیچ کدام از آنها مشکلی نداشتند، آن‌موقع می‌توانید صفحه کنترل را عوض کنید.

دلیل 9: کمپرسور

کمپرسور موتوری است که هوای سرد را فشرده کرده و از طریق کویل‌های کندانسور و اواپوراتور به گردش در می‌آورد. اگر کمپرسور کار نکند، یخچال وستینگهاوس خنک نمی‌شود. با این حال، این مورد خیلی اتفاق شایعی نیست.

قبل از تعویض کمپرسور، ابتدا همه قسمت‌های آن را که ممکن است معمولا خراب شوند بررسی کنید. اگر تمام اجزا به درستی کار می‌کنند، با استفاده از یک مولتی‌متر، کمپرسور را برای بررسی اتصال امتحان کنید. اگر کمپرسور اتصال نداشت، آن را عوض کنید.

دلیل 10: صفحه‌ی کنترل اصلی

گاهی‌اوقات ممکن است مشکل از صفحه کنترل اصلی باشد؛ با این حال خیلی معمول نیست. قبل از تعویض کنترل اصلی، تمام قسمت‌های دیگری که ممکن است خراب شوند را امتحان کنید. اگر هیچ یک از آنها مشکلی نداشتند آنوقت می توانید کنترل اصلی را عوض کنید.

با تماس با نمایندگی وستینگهاوس از بهترین خدمات بهره مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : تعمیر یخچال وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 15:51

یکی از امتیازات شرکت های بزرگ تولیدی، داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف و نزدیک به مشتری می باشد. شرکت وستینگهاوس با داشتن نمایندگی های فروش و نمایندگی های تعمیرات در اکثر شهرها یکی از این شرکت ها می باشد. هر چند محصولات وستینگهاوس از قطعات مرغوب ساخته شده اند و دارای تکنولوژی روز می باشند، در اثر کارکرد و شرایط محیطی احتمال خرابی وجود دارد.

 

نمایندگی وستینگهاوس

 

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با داشتن سابقه طولانی در زمینه تعمیرات لوازم وستینگهاوس دارای تجربه بالایی می باشند. علاوه بر این تکنسین های نمایندگی وستینگهاوس با دیدن آموزش های مستمر از جدیدترین روش ها برای تعمیرات آشنا می شوند و این امر باعث انجام خدمات مطلوب خواهد شد. تعمیرات یخچال وستینگهاوس ، تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس و تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس در این نمایندگی انجام می گیرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس...
ما را در سایت تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس - نمایندگی وستینگهاوس دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی وستینگهاوس, نویسنده : محیا یوسفی westinghouserepairco بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 19:22